12.2.11

Metamorfoza

Hej!


Jak mówi tytuł,chodzi o metamorfozę DOdoiK.Tak wyglądała przed:
A teraz po:
Nie pasowała raczej trochę fryzura,i medoll bez makijażu nie jest dopasowana zbytnio.Wybrałaś twarz z zakolem na dole,więc pasują włosy,które przykryją czoło i będą przy policzkach.Makijaż zrobiłam lekki,lecz bez ozdób nie jest atrakcyjna.Dodałam opaskę i kolczyki do koloru,które świetnie pasują!A teraz metka ubioru:
A tak po..:
Wyglądałaś raczej w stylu,, szary elegancik".Ja jednak zauważyłam,że masz w garderobie piękną i bardzo cenną sukienkę z LE!Postanowiłam Ci ją założyć,a dla tego,że nie lubię,gdy są gołe ramienia,więc twoją medoll przykryłam malutką kurteczką(z Hanny).Rajstopy w kratkę są bardzo modne,a akurat się błyszczą więc świetnie pasują do butów i kurteczki;)

1 komentarz:

  1. dzieki za metke. jest spoko . i sorry za tego krzaka ; D po prostu przez przypadek nie zapisalam go do apartamentu tylko dolepił sie do dollki ;; *

    OdpowiedzUsuń