Słuchajcie od dzisiaj podwodna szkoła jest dla wszystkich pand nawet bez z-p!!!!Szok co?Jak myślicie.Moderatorzy powinni nam oddać monety za kombinezony do pływania!Bo mi szkoda kasy.Na prawdę miał dużą wartość a teraz jest niczym.Jak myślicie?Jka uważam tak a wy?
No i super notka z impry;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz